Geplaatst: Za Jul 15, 2006 12:55 pm Onderwerp: Gaan er nog mensen richting La douce France???
Hey Leute,
Aangezien de golven in Nederland Crap!!! zijn de laatste weken/maanden wil ik graag naar Frankrijk. Om de kosten wat te drukken lijkt het me een goed idee om wellicht met een groep spongers te gaan. Ik las op jullie forum dat er al eens zo`n idee is geweest maar dat het nooit echt concreet vorm heeft gekregen.
Welnu, ik heb een auto, en er zijn vast nog wel wat mensen met een auto....dus als er iemand zin heeft om in Augustus even een stop te maken in Molliets voor een week (of twee) ....daar is een surfcamp met relaxte sfeer waar het niet duur is. Een trip van een week kost je inclusief vervoer en camping ongeveer E 250. We hoeven natuurlijk niet perse met 20 man te gaan ofzo maar bijvoorbeeld met een man of 5 a 6 (twee auto`s). Of desnoods met z'n drieen.
Ik hoor wel of er mensen zijn die dit zien zitten.
Greetz,
Lars (l_de_keijser@hotmail.com)
p.s. waarschijnlijk ben ik er met de classic weer eens bij want mijn laatste meeting was Petten
Status: Offline
Geplaatst: Do Jul 27, 2006 12:16 pm Onderwerp:
wij gaan hier zondag van de camping af, misschien gaan we dan naar biarritz (of helemaal de andere kant van france , hoop ik dus niet) maar anders blijven we van zondag tot woensdag in biarritz. Of we rijden nog wat noordelijker maar we weten nog niks zeker.
Status: Offline
Geplaatst: Wo Aug 02, 2006 6:57 pm Onderwerp:
Aanstaande vrijdag voor een weekendje naar Frankrijk, waarschijnlijk in de buurt van Cherbourg of Brest. De swell in Nederland trekt aardig aan het weekend. weet iemand hoe je dat goed kan inschatten voor Frankrijk en iemand nog tips voor goede spots?
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je kan geen bestanden bijvoegen in dit forum Je kan geen bestanden downloaden in dit forum