Langzaam begint de site wat drukker bezocht te worden.
maar dat kan beter!
ik vroeg met af of jullie nog iedeen hebben om de site en bodyboarden in het algemeen te promoten
ik dacht zelf al aan het drukken van Tshirt`s en stickers (tijdens domburg classic)
ook lijkt het me een goed idee om een keer een persbericht te sturen als we een meeting gaan houden, dan moet het wel druk worden uiteraard en met een beetje goede omstandigheden
hebben jullie nog andere ( iets radicalere) ideen?
shout it out!
peace Tynuz, Webmaster
____________ Only for thoose who know how to kick!
Tynuz webmaster
Geregistreerd op: May 24, 2006 Berichten: 740 Woonplaats: Spijkenisse
Status: Offline
Geplaatst: Vr Jun 02, 2006 2:14 am Onderwerp:
Niet heel radicaal, maar wel effectief:
je kan ook via langer bestaande surf sites in forums deze link zetten.
Het kan zomaar zo zijn dat er nog legio BBers naar die sites gaan zonder te weten dat deze bestaat....
Zo ben ik er namelijk ook achter gekomen, Christian heeft deze link op de slufter surf site achtergelaten in het forum.
Ik ben al op een paar internationale site geweest en heb wat reclame achtergelaten over BB.nl..
Zoals bij Ebodyboarding.com op hun forum.. En bij www.sixty40.co.za en waar ik ook vaak op de site zit, Myspace.com daar zitten verschillende bodyboard groepen en op hun forum een bericht achtergelaten over BB.nl
het is een begin en iedere keer als ik ergens een site tegen kom waar het over sporten gaat, probeer ik wat achter te laten...
Geregistreerd op: Jun 25, 2006 Berichten: 356 Woonplaats: Diemen-Zuid
Geplaatst: Za Jul 01, 2006 3:05 am Onderwerp:
waarom geen vast promotie team gaan samen stellen die de grotere evenementen en stranden afstruind.
natuurlijk hebben die dan wel BodyBoarder.nl Gear nodig maar met een vast team blijven dat eenmalige kosten. en we kunnen een soort pot maken waar iedereen een bijdrage in kan doen.
En de gear zoals al eerder genoemd stickers op de boards opvallene T-shirts , petjes en broeken misschien zelf wetsuits:D
het is een basis plan dus kijk maar wat er mee gedaan kan worden
en misschien is een promotie filmpje een idee
____________ Living for the surf, surfing for living (I wish)
Geplaatst: Za Jul 01, 2006 8:56 pm Onderwerp:
BB-BOY schreef:
waarom geen vast promotie team gaan samen stellen die de grotere evenementen en stranden afstruind.
natuurlijk hebben die dan wel BodyBoarder.nl Gear nodig maar met een vast team blijven dat eenmalige kosten. en we kunnen een soort pot maken waar iedereen een bijdrage in kan doen.
En de gear zoals al eerder genoemd stickers op de boards opvallene T-shirts , petjes en broeken misschien zelf wetsuits:D
het is een basis plan dus kijk maar wat er mee gedaan kan worden
en misschien is een promotie filmpje een idee
Allemaal zeer dope ideen, vooral het openen van een "potje"om wat promotie materiaal aan te schaffen.Als er mensen zijn die daar wat voor over hebben laat dit dan even weten aan een van de crew leden.We kunnen wel wat hulp gebruiken .Ook voor het maken van een promotie filmpje,zijn vast en zeker wat mensen die een camera hebben.Z'n filmpje doet het erg goed denk ik.Wat ik meestal doe om het BBen te promoten is nieuwe mensen gewoon uitenodigen om het een keer te proberen. De meeste BBers die al wat langer bezig zijn hebben vaak nog wel ergens een exstra setje gear liggen...Dus haal dat ouwe board uit de kast en leen het een keer uit!!!
Geregistreerd op: Jun 25, 2006 Berichten: 356 Woonplaats: Diemen-Zuid
Geplaatst: Wo Jul 05, 2006 11:35 am Onderwerp:
ja is goed bij deze meld ik me aan bij het promo team.
maar laten we maar een keer op een meeting alles nog een keertje goed uitspitten als ene paar mensen nou alvast bijvoorbeeld mogelijke sponsors gaan zoeken promoten we hun ook en zijn kunnen voor gear zorgen. dan leggen we gewoon een keer alles bij elkaar en kijken we hoe we het beste kunnen aanpakken.
cheers
____________ Living for the surf, surfing for living (I wish)
Geregistreerd op: Mar 01, 2006 Berichten: 1073 Woonplaats: Scheveningen
Geplaatst: Do Jul 27, 2006 9:45 am Onderwerp:
Ik wil eigenlijk een deel van de ideen al toe gaan passen tijdens de 10e meeting tijdens de DBC.
De tshirts zijn tegen die tijd ook al gedrukt en kunnen dan worden verkocht
maar verder is het zeker een goed idee om wat van dat soort zaken te bespreken en kijken of we de crew kunnen uitbeiden met enkele enthousiaste boarders. en een duidelijke taak verdeling maken.
____________ Only for thoose who know how to kick!
Tynuz webmaster
Alle tijden zijn GMT + 2 uur Ga naar Pagina 1, 2, 3Volgende
Pagina 1 van 3
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je kan geen bestanden bijvoegen in dit forum Je kan geen bestanden downloaden in dit forum