Geregistreerd op: May 25, 2006 Berichten: 440 Woonplaats: Beek en Donk
Status: Offline
Geplaatst: Ma Sep 24, 2007 6:08 pm Onderwerp: TRIP naar Zuid-Frankrijk
Ik had het er laatst met danny over om een keer een tripje te maken naar zuid-frankrijk.
Dan moeten we uitzoeken:
- verblijfskosten ( soort verblijf tent/hotel/appartement/huisje )
- Vervoer (kosten) wie een auto heeft en rijbewijs eventueel wisselen van chauffeur
- spot(s) weten we meteen ongeveer waar we verbljf moeten zoeken
- Aantal personen dat mee wilt en ook daadwerkelijk een datum zo snel mogelijk kan in plannen.
- Binnen een maand gewoon een week uit kiezen in bijv. Februari en dan kan je altijd nog kiezen voor zaterdag tot zaterdag of maandag tot zondag of hoe het uitkomt met de accomedatie.
anyway, ik wil graag helpen met organiseren, maar ik heb geen kont verstand van waar de beste spots zijn en ik heb ook geen ervaring met de accomedatie's daar.
Dus ik hoop op jullie help en ik hoop echt dat het lukt, wnt er word veel over gepraat dat het leuk is om te doen aar het komt er nooit van.
TOT SNEL !!
____________ Enjoy the ride but don´t close your eyes.
You´re heading for a big suprise......
Geplaatst: Ma Sep 24, 2007 9:28 pm Onderwerp:
huppa de datum prikken: vrijdag-avond 15 februari vertrekken & vrijdag avond 22 februari terug.. wie kan er die datum ? (tynuz , bart , ik dus zoiezo)
Voor 100euro pp heb je zoiezo al een appartement voor een weekie , dus dat is niet duur..
Ik heb afgelopen zomer voor 260 euro 10 dagen in frankrijk gezeten en dat was inclusief alles (benzine , tol , eten , slaapplaatsen alle shit) dus in de winter moet je ook wel op zoiets uitkomen als je in een appartement zit
En het handigst is als we ergens in de buurd van Anglet & Hossegor zitten , daar heb je zoveel verschillende spots voor elke swell wat , reefs , points , beachies , shoreys ! (ik weet ze nu allemaal wel te vinden na 5x in die regio dit jaar )
wat een f*cking kick idee om met meerdere BBers te gaan.
Toen Danny het zei stond ook al te springen om te gaan.
Maar: Kan helaas niet, ik ben vanaf 10 januari tot en met 20 mei in Finland, Helsinki studeren. Dus GEEN golven!!!!! Heb jij het beter gedaan bart met Aruba ahaha.!
Alvast heel veel plezier en hoop bij een uitje in de zomer erbij te zijn..!!!!!
Geplaatst: Di Sep 25, 2007 8:25 am Onderwerp:
friesz schreef:
Hey gasten,
wat een f*cking kick idee om met meerdere BBers te gaan.
Toen Danny het zei stond ook al te springen om te gaan.
Maar: Kan helaas niet, ik ben vanaf 10 januari tot en met 20 mei in Finland, Helsinki studeren. Dus GEEN golven!!!!! Heb jij het beter gedaan bart met Aruba ahaha.!
Alvast heel veel plezier en hoop bij een uitje in de zomer erbij te zijn..!!!!!
hmm das jammer , hoewel er tog golven zijn in de buurd van helsinki , in elk geval zijn er spots:HELSINKI. Het zal wel vooral windswell zijn wat je daar krijgt maar misschien zit er wel een mooi dagje tussen (oja, het zal zo onwijs freakin koud zijn )
Geplaatst: Wo Sep 26, 2007 2:10 pm Onderwerp:
ik denk dat ik wel een auto heb, en ik weet zeker dat ik een rijbewijs heb.
Als ik een auto heb dan is het een volvo hatchback model dus dan kan je goed met 4 man in zitten maar ik weet niet of er ook voor 4 man bodyboard spullen en andere shit in passen. maar het moet eerst maar eens vast gepland staan en dan kunnen we dat checken .... niet dat het onbelangrijk is hoor.
CIAO !!
Geplaatst: Vr Oct 19, 2007 2:06 pm Onderwerp:
Mannen en vrouwen.
Ik heb even wat kamers/appartementen gezocht in biarritz en liefst zo dicht mogelijk aan zee al dan niet aan zee.
Meeste zijn voor 4 personen maar dan heb je een 2 persoons bed en een bankbed, dat is denk ik krapjes voor 2 volwassenen. weet niet of een luchtbedje en oplossing is. anyway als we met meer dan 4 personen zijn moeten we kijken voor een 2 pers. die zijn er ook genoeg en dan hebben we een 2 en 4 en dan desnoods alle kosten delen maar het is zeker wel te regelen voor 100 euro een weekje een app.
hier wat links
Ik denk dat dit is wat we moeten zoeken maar wie weet heeft iemand beter ideeën of andere ideeën ik zou zeggen laat van je horen en dan moeten we ook uiterlijk november boeken en een deel van de huur/borg betalen maar ik neem aan dat alvast 100 euro geen probleem moet zijn ?
Anyway, i can't wait !!
Alle tijden zijn GMT + 2 uur Ga naar Pagina 1, 2, 3 ... 17, 18, 19Volgende
Pagina 1 van 19
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je kan geen bestanden bijvoegen in dit forum Je kan geen bestanden downloaden in dit forum