Geregistreerd op: May 25, 2006 Berichten: 440 Woonplaats: Beek en Donk
Status: Offline
Geplaatst: Ma Sep 24, 2007 6:08 pm Onderwerp: TRIP naar Zuid-Frankrijk
Ik had het er laatst met danny over om een keer een tripje te maken naar zuid-frankrijk.
Dan moeten we uitzoeken:
- verblijfskosten ( soort verblijf tent/hotel/appartement/huisje )
- Vervoer (kosten) wie een auto heeft en rijbewijs eventueel wisselen van chauffeur
- spot(s) weten we meteen ongeveer waar we verbljf moeten zoeken
- Aantal personen dat mee wilt en ook daadwerkelijk een datum zo snel mogelijk kan in plannen.
- Binnen een maand gewoon een week uit kiezen in bijv. Februari en dan kan je altijd nog kiezen voor zaterdag tot zaterdag of maandag tot zondag of hoe het uitkomt met de accomedatie.
anyway, ik wil graag helpen met organiseren, maar ik heb geen kont verstand van waar de beste spots zijn en ik heb ook geen ervaring met de accomedatie's daar.
Dus ik hoop op jullie help en ik hoop echt dat het lukt, wnt er word veel over gepraat dat het leuk is om te doen aar het komt er nooit van.
TOT SNEL !!
____________ Enjoy the ride but don´t close your eyes.
You´re heading for a big suprise......
Geplaatst: Ma Sep 24, 2007 9:28 pm Onderwerp:
huppa de datum prikken: vrijdag-avond 15 februari vertrekken & vrijdag avond 22 februari terug.. wie kan er die datum ? (tynuz , bart , ik dus zoiezo)
Voor 100euro pp heb je zoiezo al een appartement voor een weekie , dus dat is niet duur..
Ik heb afgelopen zomer voor 260 euro 10 dagen in frankrijk gezeten en dat was inclusief alles (benzine , tol , eten , slaapplaatsen alle shit) dus in de winter moet je ook wel op zoiets uitkomen als je in een appartement zit
En het handigst is als we ergens in de buurd van Anglet & Hossegor zitten , daar heb je zoveel verschillende spots voor elke swell wat , reefs , points , beachies , shoreys ! (ik weet ze nu allemaal wel te vinden na 5x in die regio dit jaar )
wat een f*cking kick idee om met meerdere BBers te gaan.