Status: Offline
Geplaatst: Di Sep 25, 2007 9:49 am Onderwerp: Testrijders gezocht!
Een vriend van me, Sjoerd Porton is surfboardshaper en hij heeft een paipo/bodybaord geshaped (afmetingen 4'x23"x1 3/4").
Hij is erg benieuwd wat ervaren boarders ervan vinden, en is dus op zoek naar testrijders. Je kunt bij hem langs gaan in Zandvoort of afspreken voor een test in Wijk waar hij ook vaak surft.
ik begrijp het niet wat moet je hiermee, het is geen kneeboard maar ook geen bodyboard. Je ligt er op? dan is het enige wat je er op kan trimmen, cutbacks maken en barrels pakken. Volgens mij een beetje zonde van het materiaal, shape dan een surfplank..
Geplaatst: Di Sep 25, 2007 12:57 pm Onderwerp:
Yo sponge,
wat je ermee moet? Hetzelfde als een bodyboard, maar het wel een ander gevoel. Misschien bedoel je dat wel. Omdat ie iets langer is en stijver is ie (in ieder geval die van mij) behoorlijk snel. Door de scherpe rails en finnen heb je veel drive in de bochten.
Ieder zijn ding natuurlijk, maar je weet het pas als je het hebt geprobeerd
____________ increasing succes by lowering expectations
EEF je had een keer gevraagt als ik 1 wou proberen,
Mijn idee is als je naar de meeting op in de weekend van 6/7 okt.
1 of meer van jullie papio boarden mee neem naar de meeting krijg je gelijk antwoord van meerdere rijders.
ik wil in iedergeval en keer proberen?
____________ you only live once, so enjoy yourself.
Geplaatst: Di Sep 25, 2007 4:34 pm Onderwerp:
ik denk niet dat je daar rolls of inverts mee kan doen ofwel ? Maar probeer te fixen dat je er wat mee kan nemen naar de meeting dan testen we wel ff of die een hollandse shorebreak overleeft
Geplaatst: Wo Sep 26, 2007 2:15 pm Onderwerp:
Hallo allemaal,
Goed idee om 'm mee te nemen naar een meeting. De komende kan ik helaas niet, maar hopelijk de meeting erna (kan die niet weer in Petten, dat is lekker dichtbij haha). Of als mensen tussendoor een keertje zin hebben om deze kant op te komen?
groeten,
Eef
____________ increasing succes by lowering expectations
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je kan geen bestanden bijvoegen in dit forum Je kan geen bestanden downloaden in dit forum