ja zoals al vele weten vetrek ik over ene paar dagen naar Aruba om daar gruwelijk te rippen.
ik crash daar bij Bart(Arubart), split the rent...
Natuurlijk moeten er wel wat inkomsten komen want, ik ben niet zo rijk dat ik een tijd zonder geld kan en aangezien ik zeker 3 maandjes de kust daar onveilig ga maken
ga ik daar dus ook werken bij een interieurbedrijf samen met Bart .
nu we daar dan samen zijn gaan we natuurlijk ff sicke pics met ene verslagje en movies posten
druk bezig een goede camera te regelen
m'n ouders vertrouwen die van hun mij niet voor de volle 100% toe
woensdag 28 maart vertrek ik met het vliegtuig naarn een nieuw avontuur
we'll keep you up
Laatst aangepast door Jordy op Vr Mrt 23, 2007 7:04 pm, in totaal 1 keer bewerkt
____________ Living for the surf, surfing for living (I wish)
Geregistreerd op: May 25, 2006 Berichten: 440 Woonplaats: Beek en Donk
Status: Offline
Geplaatst: Vr Mrt 23, 2007 1:45 pm Onderwerp:
Nou jongen je bent van harte welkom en eindelijk komt er dan een keer een pic van mij in actie, filmpje zou nog beter zijn.
Ik hoop dat je geen last gaat hebben van een Jetlag, want de voorspellingen zijn meteen te relaxt.
Ze zuidkant heeft maar een tientallen dagen per jaar swell..... en guess what. Donderdag is er swell, dus we gaan genieten en vrijdag en zaterdag en zondag. Oja moeten we maandag even gaan werken maar dat weekend erop zijn we weer vrijdag en maandag vrij dus weer 4 dagen
Ayo !
____________ Enjoy the ride but don´t close your eyes.
You´re heading for a big suprise......
Geregistreerd op: Jun 25, 2006 Berichten: 356 Woonplaats: Diemen-Zuid
Geplaatst: Ma Apr 02, 2007 6:30 pm Onderwerp:
WAZA!!!
hey Gasten hier dan m'n eerste update over Aruba!
de vlucht ging bijna vlekkeloos had maar 1 1/2 uur vertraging
waardoor ik 21:30uur Arubaanse tijd lande... om anderhalf uur later naar The paddock te gaan(populair Nederlandse strandtent) na 24 uur wakker te zijn geweest naar huis gegaan want de volgende dag moesten er nog golven gepakt worden.
de volgende dag naar Dos Playa gegaan zo'n beetje de moeilijkst berijkbare spot omdat je door een gebergte met onverharde wegen rijdt. voor een 4X4 jeep geen probleem maar wel voor een BMW 316 uit 1988
toen we daar aankwamen leek het erop dat er weinig te rippen viel... maar dat verandere de al snel toen er wat grotere setjes binnen kwamen rollen van 1 metertje.
zo zijn we ook nog naar Shark Bay gegaan, wat kan die spot sick lopen zeg en hol als de Mo*&^Fo&!^$*.
Andicure is echt een spot die loopt zoals hij wil altijd anders
zaterdag naar Arashi gegaan dez espot loopt zelden en is een sicke reefbrake laat deze spot nou net met een kleine 2 meter lopen. was dan ook wel druk maar de moeite waard wat een sicke golfen man !!!!
ook zondag weer naar Arashi gegaan met een klein metertje swell... we lagen er maar met z'n 2en in.... tot een uur of 3 toen de Arubanen waren uitgeslapen en we er inene met z'n 10en lagen.
gruwelijk lange ritten op beide dagen op deze spot... zelf nog een airtje en een rolo gepuld... 180's ook omdat ik niet verder kwam(ging voor de 360 )
hoe dan ook het is helemaal epic hier qua golven.... om maar niet over de dames te beginnen .
Ill keep y'all up... Cheers and Ayo From Aruba!!!!
Geregistreerd op: Jun 25, 2006 Berichten: 356 Woonplaats: Diemen-Zuid
Geplaatst: Wo Apr 04, 2007 3:06 pm Onderwerp:
Foto's komen eraan moet ik eerst ff overzetten op geheugenstick zetten.
vandaag ook nog ff kijken of we wat pics kunnen fixen .
na het werk ff naar Shark Bay/ Andi Curri... wordt 1.80 tot 2m voorspeld
hoop eind deze week wat foto's online te hebben staan ga er m'n best voor doen.
BTW: Wipe Outs zijn heftig hier net als de drops
Alle tijden zijn GMT + 2 uur Ga naar Pagina 1, 2, 3Volgende
Pagina 1 van 3
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je kan geen bestanden bijvoegen in dit forum Je kan geen bestanden downloaden in dit forum