Geregistreerd op: Mar 01, 2006 Berichten: 1073 Woonplaats: Scheveningen
Status: Offline
Geplaatst: Wo Nov 29, 2006 5:38 pm Onderwerp: Flowrider DWD
Afgelopen Dinsdag 28 november heeft een deel van de bodyboarder.nl crew de flowrider bij Dutch Water Dreams in Zoetermeer getest
Binnenkort wordt er ene verslag incl. foto`s en filmpje op de site geplaatst
tot dan doen we het ff via dit topic
Frederik, Christian en Tristan willen jullie aub je reactie hieronder plaatsen dan kan ik die gebruiken voor de uiteindelijk recentie.
Behoorlijk sceptisch kwamen we aan bij DWD we hadden de flowrider afgelopen zaterdag ook al bekeken en eigenlijk zag het er best lame uit.
Maar je kan natuurlijk niet oordelen zonder het eerst te testen
Daarom had ik cotact opgenomen met DWD en een afspraak gemaakt en een flowrider afgehuurd voor ons vieren om dat ding is een keer goed te testen
Dinsdag was het zover
In het begin is het heel erg wennen het is totaal niet te vergeliken met normaal bodyboarden. Dus het eerste wat we moesten dan was het vergeten van je normale techniek.
na een half uur ene beetje te hebben gekloot ging het steeds beter.
er zijn de nodig tricks gemaakt.
Christian ging aardig los met Drop Knee
Tristan`s specialiteit was de kamikaze drop in en lekker carven op de golf
Frederik heeft me nog twee keer van de flowrider afgebeukt en kwam af en toe rakeling ingedropt.
na ja ze vertelen het zelf wel verder
ik ging we aardig los met een "air rollo" indroppen met een rollo dat ging we redelijk.
de gewone el rollo ging ook lekker. 360 zijn behoorlijk moeilijk op een flowrider.
Ook leuk was het boarden op 4 boards tegelijk.
Ik pakte er gewoon steeds een board bij toto ik uiteindelijk op een stapel van 4 boards lag en toen kwam tristan weer met een dodelijk indrop actie en dan ging ik op mn bek
vandaag behoorlijk spierpijn en een paar mooie blauwe plekken
al met al vond ik het heel cool om de flowrider een keer te proberen en ik ga het zeker vaker doen, maar de prijs is wel extreem hoog.
een beetje vreemd maar wel lekker
Laatst aangepast door Tynuz op Wo Apr 25, 2007 2:13 pm, in totaal 1 keer bewerkt
____________ Only for thoose who know how to kick!
Tynuz webmaster
Geplaatst: Do Nov 30, 2006 12:48 am Onderwerp:
nee geen eigen suit, zou een beetje warm zijn denk ik met een 4-3
was echt ontzettend gezellig, chris was helemaal de king, door ons OV's op te halen van het station. toen we eenmaal aankwamen bij DWD waren alle banen leeg, ... dus niemand die we lastig konden vallen
was eerst echt even wenen, we werden alle de eerste keer dat we erop sprongen, zo er weer af getieft
na een paar keer handen we eindelijk begrepen. De techniek vond ik redelijk hetzelfde, alleen moest je voor alles veel meer kracht uitoefenen, dus voor een stall op de flowrider zou je op een golf dik neushappen.
het ging bij ons helemaal los na een half uurtje; Tynuz die twisted rollo's to drop maakte , Chris die Dropkneede met een style waarvan je kon zien dat hij veel DK in onze vaderlandse wateren, Freek zat lekker te carven en als een homing missle heen en weer te knallen
vond het zelf leuk om airdrops erin te maken, lekker heen en weer te carven, en net te doen of ik ergens in een dikke barrel zat.
moet wel zeggen dat het moeilijker was dan ik had verwacht, zeker de spins gingen niet zo 1-2-3 zoasl ik had gedacht. Dit is trouwens alleen goed, want als het zo makkelijk was zou je er snel op uitgekeken raken.
Vind DWD een super goed idee voor een flatte regenachtige dag, zeker gezellig met een paar vrienden. Zou wel een baan regelen voor jou en je maten, want als je met anderen moet, lijkt het me echt bout. Een van de leukste dingen ervan is namelijk je matties eraf beuken
Geplaatst: Do Nov 30, 2006 10:41 pm Onderwerp:
Ok ok ok, mijn bijdrage.
Was in het begin echt wel even wennen. Je moet recht op de golf liggen, want zodra je ietsiepietsie scheef ligt grijpt het water je board en lig je binnen 3 sec in de bak erachter.
Na een kwartier ging echt iedereen los. Paar keer van boven drop knee op de baan gesprongen maar helaas niet goed kunnen landen. Lekker carven. Advies was om beide handen aan de zijkant te houden maar iedereen greep als snel met een hand de voorkant. Switchen tussen beide handen, afhankelijk van welke kant je op gaat, moet vrij snel gebeuren en voelt een beetje onwennig.
Zeker cool om vaker te doen, om je skills te verbeteren en om gewoon lekker even een uurtje los te gaan. Mijn bovenbenen zijn wel echt super blauw.
Er is zo'n 20minuten aan film die ik aanstaand weekend, afhankelijk hoe druk ik het heb (vrijdag- en zaterdag feest + huiswerk Academie + surprise bouwen) belooft niet veel goeds maar er komt zeker een preview aan. Dus nog even geduld en dan hebben we een mooi promo filmpje.
De weekenden zal waarschijnlijk erg druk zijn, doorde weeks lijkt me een goed plan.. alleen niet in de maand December.. Te druk met werk maar in Januari kan ik wel een dag vrij nemen....
Nu ligt het er ook aan of andere ook de mogelijkheid hebben....
Alle tijden zijn GMT + 2 uur Ga naar Pagina 1, 2, 3Volgende
Pagina 1 van 3
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je kan geen bestanden bijvoegen in dit forum Je kan geen bestanden downloaden in dit forum