Bodyboarder.nl online bodyboard community

Inloggen or Registreer
 Navigation
Main
 Startpagina
Algemeen
 Contact
 Mailing List
 Vertel verder
Community
 Agenda
 Crew
 Downloads
 Forum
 Gallery
 Links
 Shout Box
 Supporters
 Surveys
Leden
 Account
Informatie
 INFO
 Resources
 TechGFX
 PortedMods
 conrads-berlin

Google Ads
 Album

Flowrider test @ DWD Zoetermeer
 Total Hits
We ontvingen
51209706
paginabezoeken sinds 1 maart 2006
Bodyboarder.nl online bodyboard community: Forums

bodyboarder.nl :: Bekijk Onderwerp - Groot voorstel topic! stel je voor en maak nieuwe vrienden
bodyboarder.nl Forum Index

Arcade  •  Attachments  •  Buddy List  •  Ranks  •  Rules  •  Smilies List  •  Statistics  •  Staff

Groot voorstel topic! stel je voor en maak nieuwe vrienden
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    bodyboarder.nl Forum Index -> Algemeen Printable Version
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Berichten
dannybb
Moderator
Moderator

Status: Offline

BerichtGeplaatst: Wo Aug 20, 2008 11:14 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Scroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

AlanC schreef:
Bon trabow dude,

Hoe kan je een foto bij een reply zetten? Het lukt me niet om een bijlage toe te voegen.

Greetz,
Alan

De foto moet al ergens op internet in een album staan zoals bijv mijnalbum.nl, dan zoek je die foto op, druk met de rechtermuisknop op de foto >>>> eigenschappen , kopieer dan de link die bij 'Adres (url) staat en zet de link tussen deze 2 : [img] hier de link dus [/img]

ChironDG
Newbie
Newbie

BerichtGeplaatst: Di Jun 30, 2009 4:40 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Yo dudes,

Ik ben Chiron, 18 jaar wonend in Almere.

Ben in aanraking gekomen met bodyboarden zo'n 2 jaar geleden, toen ik op vakantie was in Cap feret, Frankrijk. Hier eerst zo'n goedkoop ding bij de champion gekocht, en alleen lekker mee met die golf, en weer terug.

Vorig jaar ging ik wederom, maar heb toen een goede BB gekocht. Een pride, type weet ik eerlijk gezegt niet:P.. En toen ging ik ook wat tricks enzo proberen, en ik was helemaal verkocht.. Super sport..

Mijn niveau is echt gewoon noob, omdat ik het alleen in de vakanties doe, en ik nooit zo goed weet hoe alles moest, dus ik vaak maar gewoon wat doe..Razz Beste trick die ik ooit heb gedaan is een 360, daarna wel een dikke wipe out, maar was wel een volle 360:) En als iemand mij ook zou kunnen uit leggen hoe je terug de golf op gaat zou ook chill zijn, want ik probeer dat elke keer weer, maar dat gaat altijd mis:P

Op dit moment doe ik aan Lacrosse, maar ik ben van plan om vaker(ook in NL) te gaan bodyboarden, omdat het gewoon focking chill is, en ik er ook beter in wil worden.

Dat is het wel zo'n beetje, ik hoop iig veel te leren op dit forum,

Ciao

Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht
Rowan
Sponger
Sponger

BerichtGeplaatst: Di Jun 30, 2009 5:02 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Ik kreeg de tip van Pascal van Surffood om me hier aan te melden. En voilá here am I.

Mijn naam is Rowan Preesman, 19 winters jong en woonachtig net onder Rotterdam.
Ik begonnen met bodyboarden zoals vele andere kids. Je koopt zo'n piepschuimen geval van een 10tje met een haai erop en laat je meerollen in de branding. Ik was toen een jaar of 13/14 gok ik (maar ik tel dat niet echt mee als bodyboard jaren). in 2006 kochten mijn ouders voor mij, mijn eerste tribord bodyboard. Ik dacht dat ik al heel wat voorstelde. Schafte daarna flippers aan. (de goedkoopste die ik kon vinden, omdat ik nog niet wist of het me ging bevallen). Van die zomer heb ik nog steeds 2 mooie littekens in mijn voeten staan van het stugge rubber. In 2007 kocht ik een iets "beter" tribord bodyboard en ook neopreensokken. Ik had toen alleen niet echt de kans om veel te bodyboarden dat jaar. In 2008 ging ik er helemaal voor met die gear en binnen een paar dagen had ik 3 groeven in mn board zitten.

Nou dat is zo'n beetje de historie van mijn gebodyboard (verspreid over de franse kustplaatsen; moliets, vieux-bouceau, messagnes en labenne-ocean).
Aangezien ik nieuwe gear moest ging ik maar even rondgooglen en kwam via een bericht op dit forum bij surffood terecht. Ik vertrok vandaag met een HB baseline board en een VS bicepsband.

Over de bicepsband; ik had zo'n leuk ding gezien bij de decathlon in 2008. Zo'n wokkel met aan het einde een bicepsband met zo'n knaksysteem. Je kon hem zo om je arm heen meppen (klikblik). ik had hem mee naar pascal (surffood) vandaag en ik ben blij toe. Hij legde me even uit dat dat blik nog eens vlijmscherp kon zijn zodra ik mijn band beschadigde.

Verdere info:
- Nog nooit in nederland gebodyboard (ga van de zomer maar eens naar petten denk ik)
- Nog nooit een bodyboard-film gezien
- Ik hou van reggae, rock'n'roll / classic-rock en vanalles wat daar op lijkt. (van the beatles tot de stones naar the kooks via the killers Wink )
- Studeer Information Management aan de Universiteit van Tilburg
- Scheur rond op mijn Ducati Monster 600 (1995)
- weet zo gauw niks meer, vraag maar raak

///////////////////////

vraagje zijn er nog mensen van 23 juli t/m ~5 augustus in vieaux-bouceau of van ~5augustus t'm 15 augustus in moliets?

Naar boven
Dani
Sponger
Sponger

BerichtGeplaatst: Di Jun 30, 2009 5:58 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Yoo welkom!

Als je net onder rotterdam woont, kan je beter naar hoek van holland gaan! Petten is een fuckin eind rijden! 2 Weken geleden nog een epic sessie daar gehad.

Naar boven
Rowan
Sponger
Sponger

BerichtGeplaatst: Di Jun 30, 2009 6:01 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

haha klopt 1˝ uur met de auto.
thx voor de tip! Zijn er veel die op HvH bodyboarden?

Naar boven
Ridgeman
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Di Jun 30, 2009 7:02 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Hey Chiron en Rowan,

welkom!!

@ Chiron, ik kan nog niet eens een 360, blijf een beetje hangen in het beginnersniveau...(omdat ik vooral windsurf en daarnaast bodyboard, vooral s'winters)

@ Rowan, Ducati Monster 600 ...WTF..cool!!!! rij zelf een Honda VFR 750

enne idd probeer Hoek van Holland, loopt errug lekker daar en is veel minder rijden...

Tynuz
Site Admin
Site Admin

BerichtGeplaatst: Di Jun 30, 2009 7:51 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

welkom dudes! Njoy the website en forum

wow vaag dat decathlon van dat knikblik in zn leashes doen, lijkt me sowiezo niet werken en klink nog gevaarlijk ook. ik zou er uberhaubt geen bodyboard gear kopen Smile

Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Verstuur Email Bekijk de homepage MSN Messenger
mocca
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Di Jun 30, 2009 8:54 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

welkom, zelf lig ik er altijd in de hoek, ligt er mischien ook aan dat ik er woon

Rowan
Sponger
Sponger

BerichtGeplaatst: Di Jun 30, 2009 8:54 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Tynuz schreef:
ik zou er uberhaubt geen bodyboard gear kopen Smile

found that out the hard way Wink

Ridgeman schreef:
@ Rowan, Ducati Monster 600 ...WTF..cool!!!! rij zelf een Honda VFR 750

enne idd probeer Hoek van Holland, loopt errug lekker daar en is veel minder rijden...

Zo'n vfr is een leuk fietsje hoor Very Happy . Tsja de duc was altijd al een jongensdroom. Toen ik 18 zo snel mogelijk begonnen met motorrijles. Het heeft me wel allemaal een rib uit mn lijf gekost, maar dan hebbie ook wat!

-----------------

ik zal na de zomervakantie dan wel eens even mijn hoofd om de hoek steken in hvh dan Wink

maar zijn er nog mensen van 23 juli t/m ~5 augustus in vieaux-bouceau of van ~5augustus t'm 15 augustus in moliets?

Naar boven
WarnerW
Sponger
Sponger

BerichtGeplaatst: Wo Jul 01, 2009 5:24 pm    Onderwerp: Warner Wielink Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Ik ben Warner Wielink, ik woon in Nunspeet (Gelderland) , ik ben 15 jaar en ik heb nog weinig ervaring opgedaan in het bodyboarden. Ik heb een NMD Njoy 42. Hij doet het heel goed en ik ga elke zomer en in de meivakantie naar Zeeland op vakantie. Ik bodyboard daar dan ook altijd!

Nog meer over mij weten? Voeg me dan toe op msn:
- warner_wielink@hotmail.com

Greetzz,
Warner

dannybb
Moderator
Moderator

BerichtGeplaatst: Wo Jul 01, 2009 6:00 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Welkom allemaal! Cool

@ warner: waar in zeeland? woon zelf in domburg

WarnerW
Sponger
Sponger

BerichtGeplaatst: Wo Jul 01, 2009 6:06 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

dannyb , ik bodyboard altijd in Domburg, dus als je een xtje tijd hebt kunnen we daar even met zijn 2en bodyboarden! Kan ik ervaring van je opdoen;-)

daank15
Sponger
Sponger

BerichtGeplaatst: Di Mrt 02, 2010 7:50 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Hoi allemaal,

Ik ben Daniel Keur en woon in Neck. Ik ben 15 jaar en ben heel erg geďnteresseerd in bodyboarden (geobsedeerd zegt mijn vader Very Happy ). Ik doe die nu al vanaf de zomer, maar heb nu een winterstop en mag aankomende zaterdag weer beginnen. Mijn standaard spot is Egmond aan Zee, ik kan mij namelijk omkleden bij mijn opa (erg handig een opa die woont aan zee).
Ik hou veel van bodyboarden, omdat ik spannend vind, de snelheid waarmee je over de golven gaat. Maar wat ik nog wel het leukste vind aan bodyboarden is in de golf zitten. Ik hoop dat het lukt om een keer naar een meeting te gaan. Als iemand meer over mij wilt weten of zin heeft een keer met iemand anders te boarden voeg me dan maar toe op msn. (daniel-k-12@live.nl)

Doei,
Daniel Cool

Naar boven
Tynuz
Site Admin
Site Admin

BerichtGeplaatst: Do Mrt 04, 2010 12:45 am    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige bericht

welkom. Njoy

ik ben de komende 3 maanden in Indo, dus als er iemand een meeting wil organiseren. er ervoor! en laat het op het forum/hyves/FB horen

Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Verstuur Email Bekijk de homepage MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    bodyboarder.nl Forum Index -> Algemeen Printable Version Alle tijden zijn GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Pagina 10 van 10

Ga naar: