Bodyboarder.nl online bodyboard community

Inloggen or Registreer
 Navigation
Main
 Startpagina
Algemeen
 Contact
 Mailing List
 Vertel verder
Community
 Agenda
 Crew
 Downloads
 Forum
 Gallery
 Links
 Shout Box
 Supporters
 Surveys
Leden
 Account
Informatie
 INFO
 Resources
 TechGFX
 PortedMods
 conrads-berlin

Google Ads
 Album

meeting camperduin
 Total Hits
We ontvingen
51969777
paginabezoeken sinds 1 maart 2006
Bodyboarder.nl online bodyboard community: Forums

bodyboarder.nl :: Bekijk Onderwerp - Groot voorstel topic! stel je voor en maak nieuwe vrienden
bodyboarder.nl Forum Index

Arcade  •  Attachments  •  Buddy List  •  Ranks  •  Rules  •  Smilies List  •  Statistics  •  Staff

Groot voorstel topic! stel je voor en maak nieuwe vrienden
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    bodyboarder.nl Forum Index -> Algemeen Printable Version
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Berichten
friesz
Spammer
Spammer

Status: Offline

BerichtGeplaatst: Vr Aug 03, 2007 9:21 am    Onderwerp: Reageer met qoute Scroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

eeej welkom,

Kom aan het eind van volgende maand (september) naar de meeting, hopelijk zijn er dan veel bodyboarders en nieuwe, beetje verhalen uitwisselen..!

Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht
resqueman
Sponger
Sponger

BerichtGeplaatst: Za Aug 04, 2007 10:35 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Hallo ik ben (the resqueman).

Leeftijd : 42.

Hobbys: bmx jams organiseren, ramp/parks building, skateboard/skeeler/karting.

BB: Kainoa Mc gee van wave rebel.

Favorite spot: wijk aan zee tot nu toe.

Ik ben begonnen met bb in 2003 in biarittz op een board van een vriend, (manta X2). Heb alleen op vakantie geboard in biarittz en anglet.

Ps: heb altijd plek in de auto voor mensen uit mijn omgeving utrecht.

dannybb
Moderator
Moderator

BerichtGeplaatst: Zo Aug 05, 2007 2:47 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

welkom ! Very Happy

Ridgeman
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Zo Aug 05, 2007 6:47 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Hey Resqueman,

heb je al ontmoet tijdens de meeting, nogmaals welkom!

Ridge

Supertom
Newbie
Newbie

BerichtGeplaatst: Zo Aug 05, 2007 9:24 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Heei ik ben Tom,,

Ik bodyboard pas een paar maandjes serieus.

De trucs die ik kan zijn alleen nog maar de El Rolo.

Ik BB op de Hawaii 39,, ik wou op het begin niet al te veel uitgeven voor een bord maar de € 42,- is weinig voor zo'n board dat het zo goed doet.

Mijn favo spots zijn Petten en Callantsoog,, alleen Callantsoog zijn soms lage golven en petten is soms nog te moeilijk Razz

Ik board met m'n broertje.

dannybb
Moderator
Moderator

BerichtGeplaatst: Zo Aug 05, 2007 10:10 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

welkom tom ! Cool

als je in de nederlandse golven al een goede rollo kan pullen dan kan je tog al wel aardig boarden or Wink

mocca
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Ma Sep 17, 2007 2:26 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

al 160 leden, gaat goed. kom stel je even voor hier. En spreek lekker af om te gaan boarden.

eskimo
Newbie
Newbie

BerichtGeplaatst: Wo Nov 28, 2007 11:25 am    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

hallo,
ik wil me even voorstellen want ben nieuw hier. (nu in het voorsteltopic...)
erik is de naam en ben informatie aan het verzamelen omdat ik wil gaan bodyboarden.
Ik ben een kitesurfer die met de kerst naar west-australie vertrekt voor 2 maanden. Nou heb ik gehoord dat het daar vaak pas in de middag gaat waaien, dus dacht ik aan bodyboarden als sport erbij...

ben 95 kilo en 196 cm. Als ik alles zo heb bekeken kom ik dus op 44,5 inch lengte van mijn nieuw aan te schaffen board uit? klopt dit?

als jullie verder nog andere tips/tricks/locaties in west OZ voor me hebben...
kom maar door met die info!

fantastisch forum dit, ga zo door!!

groet erik eskimo

Naar boven
friesz
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Wo Nov 28, 2007 12:48 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Hey welkom. Kom ook eens naar een meeting kan je met andere boarders praten over tripjes die zij gehad hebben en goede spots om te boarden. Eind decemeber hebben we er weer een dus een mooie kans om te komen.

Misschien tot dan, groeten

Naar boven
dannybb
Moderator
Moderator

BerichtGeplaatst: Wo Nov 28, 2007 12:56 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

welkom Cool

Hans_73
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Wo Nov 28, 2007 10:16 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Welkom Erik,

Qua maat van board zit je goed, een 44' of 45' is de juiste maat voor je..
Je kan deze via www.surffood.nl bestellen of je kan kijken via een online shop in amerika bij www.ebodyboarding.com

En voor spots en info over bodyboarden kijk even naar deze link:
www.bodyboarder.nl/info

Als je nog meer vragen hebt, stel ze gerust..
Er zijn genoeg jongens hier die je zo kan helpen..

Succes Cool

Ridgeman
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Vr Nov 30, 2007 11:09 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Tom e Eric,

welkom, wellicht tot ziens op een meeting...

eskimo
Newbie
Newbie

BerichtGeplaatst: Za Dec 01, 2007 11:16 am    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Dank voor de uitnodiging om eens een meeting bij te wonen.
ik woon tussen petten en wijk aan zee in dus helemaal top qua locaties. Ga 23 december al weg, wordt dus ergens in maart als er weer een andere meeting is.

koop mijn boardje (bz big bruddah 45 " waarschijnlijk, dank voor de tip!) in west australie. want zit al met overgewicht met al die kiteshit die mee moet.
Stuur alles na afloop wel met de post naar huis...

kom graag een keer op een meeting in 2008!

groet erik

Naar boven
Ridgeman
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Za Dec 01, 2007 4:06 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Hey Erik,

veel plezier in Australie, is erg mooi daar, ben zelf in ook in Australie geweest (2x) tussen Darwin, Cairns en Brisbane (noord noordoost dus) rondgetrokken. Toen weinig golven gezien..die schenen meer zuidelijk te zitten. (kwam ik toen ook niet voor)

Waar ga je precies heen? of ga je rondtrekken?

Hans_73
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Za Dec 01, 2007 5:15 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Erik,

klein advies, verstuur niets met de post naar huis vanuit Oz maar betaal gewoon je overgewicht..
De reden hiervan is dat je BTW moet gaan betalen wat je per post binnenkrijgt..
Douane gaat vanuit dat het geďmporteerde spullen zijn en willen BTW heffen.. Je moet dan alle rekeningen/fakturen/bonnetjes tevoorschijn halen te laten zien dat het al binnen de EU gekocht is om geen BTW te betalen.
Maar dan ben je er nog niet.. Je moet alsnog eerst betalen om je spullen te krijgen en achteraf je geld terughalen, wat misschien 6 tot 12 maanden kan duren, en dat is als je überhaupt je geld terugkrijgt..

Mijn advies is, gewoon je overgewicht betalen, dan ben je uiteindelijk goedkoper uit dan als je met de douane moet gaan vechten om de BTW..

Succes met je trip naar OZ.. Cool

Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    bodyboarder.nl Forum Index -> Algemeen Printable Version Alle tijden zijn GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Pagina 5 van 10

Ga naar: