Bodyboarder.nl online bodyboard community

Inloggen or Registreer
 Navigation
Main
 Startpagina
Algemeen
 Contact
 Mailing List
 Vertel verder
Community
 Agenda
 Crew
 Downloads
 Forum
 Gallery
 Links
 Shout Box
 Supporters
 Surveys
Leden
 Account
Informatie
 INFO
 Resources
 TechGFX
 PortedMods
 conrads-berlin

Google Ads
 Album

Meeting 13 Texel 27 en 28 januari 2007
 Total Hits
We ontvingen
50119032
paginabezoeken sinds 1 maart 2006
Bodyboarder.nl online bodyboard community: Forums

bodyboarder.nl :: Bekijk Onderwerp - Groot voorstel topic! stel je voor en maak nieuwe vrienden
bodyboarder.nl Forum Index

Arcade  •  Attachments  •  Buddy List  •  Ranks  •  Rules  •  Smilies List  •  Statistics  •  Staff

Groot voorstel topic! stel je voor en maak nieuwe vrienden
Ga naar Pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    bodyboarder.nl Forum Index -> Algemeen Printable Version
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Berichten
dannybb
Moderator
Moderator

Status: Offline

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 13, 2006 7:26 pm    Onderwerp: Groot voorstel topic! stel je voor en maak nieuwe vrienden Reageer met qoute Scroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Hier kan je je ff voorstellen wie je bent , wat je hobby´s zijn , wat je homespot is watvoor board(s) je hebt en waar je hebt geboard .. weten we wat meer over elkaar.. ! Laughing

Nou ik ben dus Danny Bastiaanse , ben 15 jaar en kom uit Domburg (prov. Zeeland). Als er golven zijn lig ik bijna altijd in het water.
Mijn homespot is dus domburg en ik heb 2 boards , een wave rebel spectrum (daar board ik bijna altijd op) , en een Morey mach 7-7.
Ik heb nog niet in het buitenland geboard maar dit jaar gaat dat gebeuren lekker naar Canarische eilanden toe ne France.. Cool
Hier in nederland heb ik op : Texel , Petten , Camperduin , Noordwijk & Maasvlakte geboard.

Nu jullie Cool

Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Verstuur Email Bekijk de homepage MSN Messenger
Hans_73
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 13, 2006 9:20 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Zo, Ik heet dus Hans van der Zee, ben nu nog 32 en woon in Rotterdam.
Mijn homespot is de Maasvlakte.
Ook ik heb een aantal boarden, een Manta Hammer, BZ T10 en een LMNOP Anayalater.
Ik heb wat buitenland ervaring opgedaan zoals op Gran Canaria, Peru, Spanje, Venezuela en nog een paar landen waar ik even niet op kom...
Andere hobbies zijn films kijken, muziek luisteren, sporten (sportschool) en mijn favoriet, slapen... Cool

Laatst aangepast door Hans_73 op Zo Mrt 19, 2006 3:43 pm, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Tynuz
Site Admin
Site Admin

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 13, 2006 10:37 pm    Onderwerp: Voorstellen tynuz Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

It is I Tynuz

ik ben de webmaster/siteadmin en moderator op t forum.
ben 23 jaar studeer bos en natuurbeheer, Urban forestry in Velp vlak bij Arnhem. Ik zit op kamers in Westervoort.
Maar niet voor lang in mei vertrek in naar Portugal voor 3 maanden.
Aangezien ik dus ver van de zee woon kan ik helaas weinig boarden zeer frustrerend. Maar als dr goede golven staan spring ik in de trein om wat golven te scoren.

Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Verstuur Email Bekijk de homepage MSN Messenger
Pascal
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 15, 2006 11:32 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Nou dan zou ik me ook maar eff voorstellen.

Naam : Pascal Roberti ( the Godfather voor somige, ik heb het ook niet bedacht.... Shocked )

geboren : 24-06-1976 (dus niet zo oud Laughing )

fav.spot nl: Petten,C-duin,secret,Wijkie

fav.spot buitenland: Fuertaventura: Bristol, the bubble Los Lobos
Portugal : Super Tubos, SaoTorpes ,Ericeira enz...

hobby's : m'n kid's natuurlijk, BB, Dirtboarden, alles wat maar een beetje snel gaat en het liefst in het water

mijn boards: HB DF polypro,ION Tamega, Tiki Surfmat Laughing

Meer info moet je maar even vragen,

ARE YOU TALKING TO ME>>

Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Verstuur Email Bekijk de homepage
mocca
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Do Mrt 16, 2006 8:48 pm    Onderwerp: Mocca Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Nou hier komtie dan:

Naam: Mocca Macario Gomes

Hoelang boarden: 17 jaar (of tewel de helft van m'n leven)

Fav spot nedeland: still a secret

Fav spot Buitenland: Puerto Escondido Mexico, Calleta de Famara Lanzarote, Pedra Branca Portugal

De Boards (waar ik nog op board, niet die alleen liggen te liggen;)): 2* BSD custom shaped, 1* Ixo Custom shaped. En met beetje geluk dit voorjaar nieuw boardje erbij

Hobbies: Tja, boarden uiteraard, lezen, muziek luisteren, fotograferen en afdrukken (en dan op de klasieke manier), reizen en m'n dochter de ook gaat boarden Wink

Zo das wel voldoende vind ik

Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Bekijk de homepage Yahoo Messenger MSN Messenger
Hans_73
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Za Mrt 18, 2006 7:01 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Kom op heren en dames.....
We hebben al 30+ leden hier op deze webiste die zich hebben ingeschreven.. Lijkt me leuk iets van jullie te horen.. Het hoeft niet veel te wezen.. Maar leuk om een klein beetje van je mogen weten Wink

Pascha
Lidder
Lidder

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 20, 2006 9:28 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

hello, the name Pascha. No, .. well to be completely honest it's tristan.

i like long walks on the beach. Mijn favoriete eten is MEATPIE.
als ik een dier was zou ik een Hengelvis zijn (stealthy motherfkers met spacend lichtje recht voor zijn neus)

ok , serious.

nationality: Nederlands/Australisch

shit i like (behalve het voor de handliggend):
Footy (aussie rugby, mag de ding trappen, rond veld, niemad snapt de regels, chill), Hockey (meer voor de 3de helft), snowboarden, bodysurfing, tennis, staying healthy.
culinair koken, een formule 1 wagen loopt ook niet op diesel.
mediteren.
reizen, ben verslaafd.

heb nu een hele ouwe board (manta sabre pro) maar net een nieuwe via pascval bestlet. die hele sicke ion. (jo, whats the word from de improter, P? )

ga eten dus fix dit later nog wel een keer,
laterz

Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Verstuur Email
mocca
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Wo Apr 26, 2006 6:18 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

waar blijft de rest
Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Bekijk de homepage Yahoo Messenger MSN Messenger
bazza
Newbie
Newbie

BerichtGeplaatst: Do Apr 27, 2006 3:36 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Naam: Bas Noordermeer

Homespot: Noordwijk

leeftijd: 26

Board: Manta lester

andere hobby's: Surfen, hardlopen en reizen

motto: Life's a beach

Spots buitenland: oz: Cronulla is nr 1 bb spot, and more in oz, bali, frankrijk

thats all folks Wink

Chrisjuh
Lidder
Lidder

BerichtGeplaatst: Wo Mei 03, 2006 3:44 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Hey,

ik ben christian guillonard, 25jr, woon in rijswijk.

Ik heb 3 boards: mike stewart ms3, manta elite en een waverebel spectrum.

Homespot is maasvlakte en scheef.
Buitenlandse spots: hossegor, biarritz en bali

Boarden, gamen en chillen

Laters

Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht
Hans_73
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Di Mei 16, 2006 10:17 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Pascal schreef:
Laatste tijd veel nieuwe leden er bij op het forum,bij deze Welkom Exclamation Alleen beetje jammer dat je ze niet echt hoort dus laat je eens horen of zien (avatar uploaden van je zelf bv) .Of nog beter kom eens naar een van de maandelijkse Meetings.

Wordt een beetje moei van elke keer dezelfde koppen te zien ......hahasea YHa

Zoals meneer Pascal Razz het al zei, hier kunnen onze nieuwe leden zich even voorstellen..... Cool

auaboarder
Newbie
Newbie

BerichtGeplaatst: Di Mei 16, 2006 10:20 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Effe voorstellen boys,

Naam: Marc aka Arubaan

Geboren: 14-11-1977 @ Aruba

Woont: nu +/- 4 jaar in NED  Waar? Ilpendam (dorp)

Studie/werk: Bedrijfkundige Informatica / www.pcaanhuis.com

Fav. Spot NED: nog niet gevonden (nu 1x bij wijk aan zee geBB) hier moet duidelijk verandering in komen!Very Happy

Fav. Spot AUA: Dos Playa, Muraya, Savaneta (hometown aua)

Board: Mike Stewart MS5 41.5”

Andere hobbies: Surfen/Diven/MTB/Waterpolo/Skaten

Enough Said, let's ride!

Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Hans_73
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Di Mei 16, 2006 10:25 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

hey Marc, welkom dude....

Hou het forum meetings in de gaten en als je misschien tijd hebt, kom eens een meeting bijwonen.... Cool

Ridgeman
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Do Mei 25, 2006 11:30 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Hi all,

well, ik ben Richard

32 jaar

hobbys: spelen met mijn dochter, Motor rijden, Windsurfen, bodyboarden, snowboarden, (en andere sporten) gitaar spelen, klussen, Call of duty (on line) , filmpies in elkaar zetten......en meer

Body board: Wave Rebel Spectrum 42

spot: maasvlakt slag dobbelsteen of naaktstrand

laatste tijd te weinig geboard, helaas tijdgebrek, maare ik zal er af en toe zijn. Christian ken ik al!!

see ya!!

Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
dannybb
Moderator
Moderator

BerichtGeplaatst: Vr Mei 26, 2006 12:22 am    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

welcomee.. Cool

heb trouwens hetzelfde bodyboard..

Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    bodyboarder.nl Forum Index -> Algemeen Printable Version Alle tijden zijn GMT + 2 uur
Ga naar Pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Pagina 1 van 10

Ga naar: