Navigation
Google Ads
Album
Total Hits
We ontvingen43690861 paginabezoeken sinds 1 maart 2006
Bodyboarder.nl online bodyboard community: Forums
bodyboarder.nl :: Bekijk Onderwerp - Session
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp
Auteur
mocca Spammer Geregistreerd op: Mar 02, 2006 Berichten: 771 Status: Offline
Geplaatst: Ma Jan 03, 2011 11:00 pm Onderwerp:
zondag nog een ijskoude sessie gehad in HvH barrels
____________ You are now marked on my profile visitor map!
Naar boven
Tristan Lidder Geregistreerd op: Nov 21, 2007 Berichten: 276 Woonplaats: scheveningen Status: Offline
Geplaatst: Wo Jan 05, 2011 12:54 pm Onderwerp:
jo mocca wanneer is de volgende contest?
Naar boven
Ridgeman Spammer Geregistreerd op: May 24, 2006 Berichten: 740 Woonplaats: Spijkenisse Status: Offline
Naar boven
friesz Spammer Geregistreerd op: Aug 06, 2006 Berichten: 396 Status: Offline
Geplaatst: Ma Jan 10, 2011 8:36 pm Onderwerp:
nice filmpje, alweer veel te lang niet in het water geweest. Hopelijk tot snel gasten.
ciaoo
Naar boven
Ridgeman Spammer Geregistreerd op: May 24, 2006 Berichten: 740 Woonplaats: Spijkenisse Status: Offline
Geplaatst: Vr Jan 21, 2011 5:46 pm Onderwerp:
iemand nog boarden dit weekend?
Zelf staartje van een griep, dus denk dat het er niet in zit, maar kan wel foto's komen maken...
____________ The Ridgeman Rides Again
Naar boven
mocca Spammer Geregistreerd op: Mar 02, 2006 Berichten: 771 Status: Offline
Geplaatst: Vr Jan 21, 2011 8:00 pm Onderwerp:
voel m,e niet 100%, dus moet effe kijken hoe ik me zondag voel, anders ook plaatjes schieten als er mensen hier in de buurt boarden
____________ You are now marked on my profile visitor map!
Naar boven
Tynuz Site Admin Geregistreerd op: Mar 01, 2006 Berichten: 1073 Woonplaats: Scheveningen Status: Offline
Geplaatst: Di Feb 01, 2011 9:54 pm Onderwerp:
dit weekend kan wel is heel leuk gaan worden in zeeland en met een beetje geluk zuid holland
gaat er nog iemand die kant op? ik zit er ook aan t denken, maar nog geen vervoer. chip graag in
zag op FB dat Laurens misschien die kant op ging?
cheers
____________ Only for thoose who know how to kick!
Tynuz webmaster
Naar boven
dannybb Moderator Geregistreerd op: Mar 03, 2006 Berichten: 1553 Woonplaats: Domburg Status: Offline
Geplaatst: Wo Feb 02, 2011 7:24 pm Onderwerp:
Gaat aardig sick worden zo te zien, hopen dat er zaterdag wat ZZW inzit en niet teveel West, mag eigenlijk het water niet in heb een paar hechtingen in mn kop maar die ZW ga ik natuurlijk niet laten schieten
____________click for my photography blog
Naar boven
Lau Lidder Geregistreerd op: Jun 04, 2006 Berichten: 175 Woonplaats: Breda Status: Offline
Geplaatst: Wo Feb 02, 2011 9:29 pm Onderwerp:
Als de voorspelling zo blijft staan ga ik zaterdagochtend naar Domburg.
Uiterlijk 9 uur in het water.
Tynuz als je mee wilt rijden laat ff weten.
Laters
Naar boven
Tynuz Site Admin Geregistreerd op: Mar 01, 2006 Berichten: 1073 Woonplaats: Scheveningen Status: Offline
Geplaatst: Vr Feb 04, 2011 5:04 pm Onderwerp:
morgen gaan Lau en ik toch wel ff checken of er wat loslopende zandzuigers zijn te vinden in Domburg
Tynuz webmaster
Naar boven
dannybb Moderator Geregistreerd op: Mar 03, 2006 Berichten: 1553 Woonplaats: Domburg Status: Offline
Geplaatst: Wo Feb 09, 2011 7:58 pm Onderwerp:
ja homo's jullie hadden er gewoon in moeten gaan het was veel beter dan het eruit zag zeker laatste 1.5 uur!
maar ik moet wel zeggen vanaf de kant zag het er echt waardeloos uit, daarom heb ik mn longboard gepakt, waar ik later wel spijt van had...........
jammer maar ik dacht dat jullie erin kwamen, anders had ik ff gewacht om jullie een kusje te geven
Naar boven
Geplaatst: Za Feb 19, 2011 2:43 pm Onderwerp:
he jammer dat we een kusje van je hebben gemist gay-boy....ja man het zag er ruk uit vanaf de duinen. volgende keer beter. wel goede friet in Cadzand hoor en veel potentie met een hard Z storm
Tynuz webmaster
Naar boven
Geplaatst: Ma Feb 21, 2011 12:01 am Onderwerp:
zou je denken? ik denk dat Zuid te aflandig is en er is dan geen totaal geen afstand om golven op te bouwen ?
nu was het ZW 8/9 en het was nog te klein? wanneer moet je er dan surfen? als er tornado's om je oren vliegen? ZW 15/16
Naar boven
denis Sponger Geregistreerd op: Nov 01, 2006 Berichten: 61 Woonplaats: Kijkduin Status: Offline
Geplaatst: Za Feb 26, 2011 2:55 pm Onderwerp:
Maandag surf alert!!
Ik ga voor de lunch tijd naar schev.
gaat er nog iemand die kant op?
Later,
Denis
Naar boven
denis Sponger Geregistreerd op: Nov 01, 2006 Berichten: 61 Woonplaats: Kijkduin Status: Offline
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je kan geen bestanden bijvoegen in dit forum Je kan geen bestanden downloaden in dit forum
Bluetab template design by FF8Jake of FFD :: Ported to PHP-Nuke by nukemods.com