Geregistreerd op: Nov 21, 2007 Berichten: 276 Woonplaats: scheveningen
Status: Offline
Geplaatst: Ma Jun 28, 2010 2:49 pm Onderwerp:
ja was maar beetje met mocca aan het dollen, roos kan erg vet zij als dat wat je ding is..
Nomad, das veeels te lang om op een board te wachten, was het een custom??? klinkt meer als een luie importeur. En na al die jaren te bevriezen in hollandse condities ben ik wel blij om terug te zijn
Jo Mac, wie shapede je boards? een maand vuinuit states inclusief verzenden is best goed toch? wat voor soort heb je geshaped?
Hier wacht ik ongeveer 3 weken, Todd is best druk. Ik zie hem niet mijn board shapen, maar zag wel board halverwege, toen ik binnelipe met een maat die ook een board ging shapen. Is wel vet dat het echt met de hand gaat en niet met zo'n machine
Heb m'n customs besteld bij BSD (al weer jaren geleden) 1 ervan is een allroudn boardje, en de andere is voor snelle holle golven. en ze zijn geshaped door Yamo. Heeft ook voor BZ geshaped, weet alleen niet meer of hij nog shaped.
____________ You are now marked on my profile visitor map!
Geregistreerd op: Mar 04, 2008 Berichten: 22 Woonplaats: Genk, België
Geplaatst: Di Jun 29, 2010 12:31 pm Onderwerp:
Is inderdaad een custom, geshaped door Pete Anaya.
Op de website van cartel stond (en staat nog steeds!), onder de custom-page, het volgende: All cartel customs take 3 weeks from time of order ... de grapjassen!
Na enkele, steeds kwaaiere, mails en rechtstreeks contact met de hoofdzetel in de US heb ik ze eindelijk in gang gekregen.
Het ergste van al: het board is niet volledig geshaped zoals ik had gevraagd!
Ik ben er uiteindelijk wel content van, maar de kans dat ik ooit nog een cartel-board bestel is zo goed als ... IS nihil.
Geplaatst: Wo Jul 21, 2010 1:34 am Onderwerp:
dag vriendjes en vriendinnetjes,
vorig wederom naar port maqaurie gegaan, ditmaal voor de national titles, en een jurering cursis, was van plan om mee te doen met de senior devisions maar kon dat jammergenoeg niet combineren met de IBA jury cursis.
zaterdag was er een jaarlijkse vergadering en daar gebeurde me toch wat...
Ik werd als marketing en promotion manager van NSW bodyboarding gekozen, blijkbaar hadden achter me rug de jongens van mijn club, Damien King en de andere clubs besloten dat ik dat wel effetjes zou klaren.
ziek!
is gaaf, want bodyboarding ligt op zijn gat hier, contests in 1ft muchy beachbreaks, en geen goede sponsors. Na de hoogte te hebben bereikt in de jaren 90 zijn we nu weer in een dieptepunt.
ben echt stoked dat ik er aan kan bijdragen.
Geplaatst: Vr Jul 23, 2010 5:23 am Onderwerp:
thanx voor de postivie feedback guys!!
Tynuz, waar er mensen zijn met een passie die bereid zijn wat werk erin te zetten heb je gegarandeerd een mooie uitkomst. Die nieuwe initiatieven gaan zeker wat opleveren. Misschien wordt het eens tijd om gezamlijk een bodyboard contest in Les landes te organiseren, als de laaste stop van de DBA in samenwerking met belgie en duitsland??
wij allen laten zien dat bodyboarden niet op zijn gat ligt, altijd zijn we in het water, en de meetings komen ook altijd mensen opdagen.
trouwens wekelijks dat ik hier inlog zie ik ook nieuwe mensen aanmelden
en of je nou 6 ft crackneck charged (yew!) of schouderhoog HVH of Petten, its all ONE LOVE baby
Yep, vandaag met Chris er in HvH ingelegen terwijl er een surf/bodyboard clinic voor kids bezig was, dus stuk of 30 kids in het water. Er een paar rolls, airs barrels vlak voor hun neus eruit gegooid, dus effe lekker aan het promoten geweest.
____________ You are now marked on my profile visitor map!
video gemaakt door een grope grommets uit copacapan, ben soort hun Obi wan geworden hahah. gastjes zijn echt classic, jongste ervan is 11 heet Joe burke, en hij charged. had hem ontvoerd en een heavy reefbreak genaamd crackneck geforceerd te surfen. gast piste in zijn borek, maar nam uiteindelijk wel set van de dag.... en verdronk bijna ahahaha. maar niveau is extreem hoog, elk dorp/stad heeft zo wel zijn eigen groep mega chargin groms. Zit er goed uit voor ons sport ;D
hier nog een random video met alle spots die ik hier in de buurt surf. heb zelf al wat footage, maar maak er pas een video van als ik eindelijk wat aan die vreselijke style van me doe haha
Alle tijden zijn GMT + 2 uur Ga naar Pagina Vorige1, 2, 3Volgende
Pagina 2 van 3
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je kan geen bestanden bijvoegen in dit forum Je kan geen bestanden downloaden in dit forum