Bodyboarder.nl online bodyboard community

Inloggen or Registreer
 Navigation
Main
 Startpagina
Algemeen
 Contact
 Mailing List
 Vertel verder
Community
 Agenda
 Crew
 Downloads
 Forum
 Gallery
 Links
 Shout Box
 Supporters
 Surveys
Leden
 Account
Informatie
 INFO
 Resources
 TechGFX
 PortedMods
 conrads-berlin

Google Ads
 Album

Meeting 14 HVH
 Total Hits
We ontvingen
51969419
paginabezoeken sinds 1 maart 2006
Bodyboarder.nl online bodyboard community: Forums

bodyboarder.nl :: Bekijk Onderwerp - Tristan in the great Southern land
bodyboarder.nl Forum Index

Arcade  •  Attachments  •  Buddy List  •  Ranks  •  Rules  •  Smilies List  •  Statistics  •  Staff

Tristan in the great Southern land
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    bodyboarder.nl Forum Index -> Buitenland Printable Version
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Berichten
Tristan
Lidder
Lidder

Status: Offline

BerichtGeplaatst: Ma Jun 28, 2010 2:49 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Scroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

ja was maar beetje met mocca aan het dollen, roos kan erg vet zij als dat wat je ding is..

Nomad, das veeels te lang om op een board te wachten, was het een custom??? klinkt meer als een luie importeur. En na al die jaren te bevriezen in hollandse condities ben ik wel blij om terug te zijn

Jo Mac, wie shapede je boards? een maand vuinuit states inclusief verzenden is best goed toch? wat voor soort heb je geshaped?
Hier wacht ik ongeveer 3 weken, Todd is best druk. Ik zie hem niet mijn board shapen, maar zag wel board halverwege, toen ik binnelipe met een maat die ook een board ging shapen. Is wel vet dat het echt met de hand gaat en niet met zo'n machine

Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht
matrawi
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Ma Jun 28, 2010 4:28 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

I Know. Zo 'kort-tenig' had ik je niet ingeschat Wink

Trawler, je Boy-boy
Naar boven
mocca
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Ma Jun 28, 2010 8:10 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Kappe ja, er wordt niet gedold met Wink

Heb m'n customs besteld bij BSD (al weer jaren geleden) 1 ervan is een allroudn boardje, en de andere is voor snelle holle golven. en ze zijn geshaped door Yamo. Heeft ook voor BZ geshaped, weet alleen niet meer of hij nog shaped.

nomad
Newbie
Newbie

BerichtGeplaatst: Di Jun 29, 2010 12:31 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Is inderdaad een custom, geshaped door Pete Anaya.

Op de website van cartel stond (en staat nog steeds!), onder de custom-page, het volgende: All cartel customs take 3 weeks from time of order ... de grapjassen!

Na enkele, steeds kwaaiere, mails en rechtstreeks contact met de hoofdzetel in de US heb ik ze eindelijk in gang gekregen.

Het ergste van al: het board is niet volledig geshaped zoals ik had gevraagd!

Ik ben er uiteindelijk wel content van, maar de kans dat ik ooit nog een cartel-board bestel is zo goed als ... IS nihil.

Naar boven
Tristan
Lidder
Lidder

BerichtGeplaatst: Wo Jul 21, 2010 1:34 am    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

dag vriendjes en vriendinnetjes,

vorig wederom naar port maqaurie gegaan, ditmaal voor de national titles, en een jurering cursis, was van plan om mee te doen met de senior devisions maar kon dat jammergenoeg niet combineren met de IBA jury cursis.

zaterdag was er een jaarlijkse vergadering en daar gebeurde me toch wat...
Ik werd als marketing en promotion manager van NSW bodyboarding gekozen, blijkbaar hadden achter me rug de jongens van mijn club, Damien King en de andere clubs besloten dat ik dat wel effetjes zou klaren.

ziek!

is gaaf, want bodyboarding ligt op zijn gat hier, contests in 1ft muchy beachbreaks, en geen goede sponsors. Na de hoogte te hebben bereikt in de jaren 90 zijn we nu weer in een dieptepunt.
ben echt stoked dat ik er aan kan bijdragen.

Hollander on the other side
peace

Naar boven
matrawi
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Wo Jul 21, 2010 8:49 am    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Great news!

Gefeliciteerd en succes met je uitdaging dude!

Trawler, je Boy-boy
Naar boven
Tynuz
Site Admin
Site Admin

BerichtGeplaatst: Wo Jul 21, 2010 3:23 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

go dude, make BB-ing proud again
hier is BBing nooit van zn gat gekomen, nooit opgestaan

maar met nieuwe initiatieven zoals de NL-DE en Be BB bond moet er zeker wat meer ontwikkeling komen

Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Verstuur Email Bekijk de homepage MSN Messenger
Lau
Lidder
Lidder

BerichtGeplaatst: Wo Jul 21, 2010 8:59 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Dude,

Goed bezig!

Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Verstuur Email Bekijk de homepage MSN Messenger
dannybb
Moderator
Moderator

BerichtGeplaatst: Do Jul 22, 2010 3:11 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

nice tristan! Very Happy

Tristan
Lidder
Lidder

BerichtGeplaatst: Vr Jul 23, 2010 5:23 am    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

thanx voor de postivie feedback guys!!

Tynuz, waar er mensen zijn met een passie die bereid zijn wat werk erin te zetten heb je gegarandeerd een mooie uitkomst. Die nieuwe initiatieven gaan zeker wat opleveren. Misschien wordt het eens tijd om gezamlijk een bodyboard contest in Les landes te organiseren, als de laaste stop van de DBA in samenwerking met belgie en duitsland??

wij allen laten zien dat bodyboarden niet op zijn gat ligt, altijd zijn we in het water, en de meetings komen ook altijd mensen opdagen.
trouwens wekelijks dat ik hier inlog zie ik ook nieuwe mensen aanmelden

en of je nou 6 ft crackneck charged (yew!) of schouderhoog HVH of Petten, its all ONE LOVE baby

may the force be with you,
Tristan

Naar boven
matrawi
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Vr Jul 23, 2010 8:20 am    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Well chosen words my brother...
amen...!

Trawler, je Boy-boy
Naar boven
mocca
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Vr Jul 23, 2010 6:18 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Yep, vandaag met Chris er in HvH ingelegen terwijl er een surf/bodyboard clinic voor kids bezig was, dus stuk of 30 kids in het water. Er een paar rolls, airs barrels vlak voor hun neus eruit gegooid, dus effe lekker aan het promoten geweest.

Tristan
Lidder
Lidder

BerichtGeplaatst: Di Aug 24, 2010 7:48 am    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

http://www.vimeo.com/14379239

video gemaakt door een grope grommets uit copacapan, ben soort hun Obi wan geworden hahah. gastjes zijn echt classic, jongste ervan is 11 heet Joe burke, en hij charged. had hem ontvoerd en een heavy reefbreak genaamd crackneck geforceerd te surfen. gast piste in zijn borek, maar nam uiteindelijk wel set van de dag.... en verdronk bijna ahahaha. maar niveau is extreem hoog, elk dorp/stad heeft zo wel zijn eigen groep mega chargin groms. Zit er goed uit voor ons sport ;D

hier nog een random video met alle spots die ik hier in de buurt surf. heb zelf al wat footage, maar maak er pas een video van als ik eindelijk wat aan die vreselijke style van me doe haha

http://www.youtube.com/watch?v=RhhhuYIurM4

peace mijn bodyboardende brothren, till we meet again

Naar boven
matrawi
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Di Aug 24, 2010 8:48 am    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

DOPE! Nu nog de Tristan Footage! =P

Trawler, je Boy-boy
Naar boven
Tristan
Lidder
Lidder

BerichtGeplaatst: Vr Sep 03, 2010 1:07 am    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

komt wel, die groms filmen bijna elke sessie hier. maar ga pas film maken als ik wat meer airs heb, en moet ook nog groete slab erin hebben hehehe
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    bodyboarder.nl Forum Index -> Buitenland Printable Version Alle tijden zijn GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Pagina 2 van 3

Ga naar: