is het nu als duidelijk welke datum?
Ik stel me even voor:
Ik ben Dominic Mulder!
Ben 14 Jaar..
*kan 360*
en ik was ook bij de Contest!
Me board is laatst gebroken, alleen ik heb nog een reserve,, een normaaal ding,
wil 1 van jullie de datum aan dit forum toevoegen als ze er over zijn geinfomeerd?
We moeten zien waar het beste kan, hopelijk wordt het weer zo'n meeting als vorig jaar op HvH met 15 mensen en redelijk epic omstandigheden.........!
Ik zag al meerdere mensen in dit forum die graag Petten/Camperduin wilde!
Maar dan heb ik dat verkeerd opgevat
Sorry!
Ik hoop alleen wel dat het Petten word!
Status: Offline
Geplaatst: Do Oct 09, 2008 9:23 am Onderwerp:
jiacoma schreef:
Ik zag al meerdere mensen in dit forum die graag Petten/Camperduin wilde!
Maar dan heb ik dat verkeerd opgevat
Sorry!
Ik hoop alleen wel dat het Petten word!
Groetjes
Zo niet kan je altijd nog met Pascal mee rijden.. (als die gaat dan )
Status: Offline
Geplaatst: Di Oct 21, 2008 12:18 pm Onderwerp:
De voorspellingen zien er volgens mij wel ok uit, zal zeker proberen dat weekend vrij te krijgen . Als er mensen zijn die dan een lift zoeken laat het me dan eff weten(info@surffood.nl) ik moet rijden vanuit Petten...Mischien kunnen er nog een paar gasten jongens een lift aanbieden? Meest simpele manier om iets voor de "sport' terug te doen..Denk dat de opkomst deze keer wel lekker hoog zal zijn , heb voor de 2de editie van de Surffood Dutch Bodyboard Tour al meer dan 20 inschrijvingen op dit moment, en op deze meeting kan je natuurlijk ook even checken wat je concurentie is .....
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je kan geen bestanden bijvoegen in dit forum Je kan geen bestanden downloaden in dit forum