Geplaatst: Wo Aug 29, 2007 2:13 pm Onderwerp: wat voor bodyboard heb ik nodig?
hallo ik ben jeroen en ik wil graag een bodyboard gaan kopen. dat wordt mijn eerste echt goed bodyboard. ik wel een stuk of 3 van die bart smit bodyboards gebroken, maar ik zoek nu een goed board.
ik zoek een bord wat vooral snel is maar wat ook redelijk kan sturen en een paar trucjes kan doen. ik wil het board vooral in nederland gebruiken en dan in scheveningen. maar als ik een keer naar het buitenland ga wil ik daarvoor niet een ander board kopen. ik denk dat ik een 42 inch nodig heb.ik moet het board zelf betalen(ben pas 15) dus heb ik niet heel veel geld. wat zopu een goed board voor mij kunnen zijn? ik heb denk ik ook flippers nodig heb. en natuurlijk een leash en fin savers. maar heb ik in hetr begin ook al een wetsuit nodig of kan ik die ook over een half jaartje kopen?
ik ga volgende zomer waarschijnlijk naar amerika, kan ik hem dan misschien beter daar kopen? maar is de kans dan groot dat hij in het vliegtuig beschadigd?
ik hoop dat jullie mij wat meer informatie kunnen geven.
kijk eens op www.surffood.nl goede boards voor een goede prijs, al is USA ook een goede optie maar zorg wel voor een goede bescherming voor in het vliegtuig.
het ligt eraan hoeveel je voor een board wilt uitgeven. Maar een board die wat langer meegaat kost toch al snel 100 euro. Maar dan heb je wel een board waarop je kan beginnen, en als je gevorderd wordt het ook nog een hele tijd kan doen.
En inderdaad www.surffood.nl heeft goede boards voor beginners.
En Amerika, tja met de dollar koers is zo'n beetje alles daar goedkoop.
Maar een wetsuit heb je vanaf nu tooch alwel nodig. Maar ligt ook weeraan hoe duur. Als je toich in de winter niet het water ingaat, kan je met een dunner (dus iets goedkoper) pak doen. Maar ook daarvoor moet je even langs een surfshop voor het juiste advies.
Maar welkom
____________ You are now marked on my profile visitor map!
dan ga ik maar eens sparen voor een board en een wetsuit en flippers en de rest. maar hoeveel zo het dan ongeveer gaan kosten met een wat dikker wetsuit erbij?
Status: Offline
Geplaatst: Do Aug 30, 2007 11:39 am Onderwerp:
Als je egt die-hard in de winter wil boarden zal ik tog wel zorgen voor een 5/3 , 5/4 wetsuit en de goedkopere versies kosten al zeker rond de 200 euro.. maar dan ben je nog niet klaar , je hebt ook nog schoentjes , handschoentjes en een cap nodig en dat bij elkaar ben je dan denk ik ook nog is 100 euro kwijt..
Geplaatst: Vr Sep 21, 2007 5:31 pm Onderwerp:
Chrisjuh schreef:
heb zelf net een custom x izm 41.5" besteld
Mooi boardje!
Zit zelf ook te kijken voor een nieuw board bij ebodyboarding.com
Weet alleen nog niet zeker of ik voor de nieuwe Science MS3 44" of voor de No6. Goliathe Icon.
Geregistreerd op: May 25, 2006 Berichten: 440 Woonplaats: Beek en Donk
Geplaatst: Vr Sep 21, 2007 5:46 pm Onderwerp:
Hey crishjuh,
Ik heb de Custom X IZM 42,25
Ik vidn het een heerlijk boardje en die grip bij de nose is ook wel fijn.
Ik moet eigenlijk een kleinere hebben want ik crush zo nu en dan nog eens mijn ballen door die battail.
maar voor mij word het eigenlijk tijd voor een nieuwe, hij heeft al heel wat doorstaan hier. IK kom 13 okt. naar nederland en moet dan weer het koude water in want ik ben echt te verslaafd.
Ciao
____________ Enjoy the ride but don´t close your eyes.
You´re heading for a big suprise......
Geregistreerd op: May 25, 2006 Berichten: 440 Woonplaats: Beek en Donk
Geplaatst: Ma Sep 24, 2007 5:47 pm Onderwerp:
Hij is redelijk snel en ik leer hem steeds beter kennen en zo nu en dan kan ik er wat tricks mee pullen, maar hij is net iets te groot voor hier denk ik. Heb wel een hele makkelijke take-off maar ik kan er nog geen snelle manouvre's mee maken, maar misschien dat het ook aan mij ligt.
Maar ikkom steeds vaker het barreltje uit, en ik pull steeds vaker een rollo, dus wie weet doe ik het nog aardig.
in 3 weekjes ben ik in NL en dan is het misschien wel makkelijk die maat.
Ciao
____________ Enjoy the ride but don´t close your eyes.
You´re heading for a big suprise......
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je kan geen bestanden bijvoegen in dit forum Je kan geen bestanden downloaden in dit forum