Bodyboarder.nl online bodyboard community

Inloggen or Registreer
 Navigation
Main
 Startpagina
Algemeen
 Contact
 Mailing List
 Vertel verder
Community
 Agenda
 Crew
 Downloads
 Forum
 Gallery
 Links
 Shout Box
 Supporters
 Surveys
Leden
 Account
Informatie
 INFO
 Resources
 TechGFX
 PortedMods
 conrads-berlin

Google Ads
 Album

Chrisjuh in the states
 Total Hits
We ontvingen
49959792
paginabezoeken sinds 1 maart 2006
Bodyboarder.nl online bodyboard community: Forums

bodyboarder.nl :: Bekijk Onderwerp - wat voor bodyboard heb ik nodig?
bodyboarder.nl Forum Index

Arcade  •  Attachments  •  Buddy List  •  Ranks  •  Rules  •  Smilies List  •  Statistics  •  Staff

wat voor bodyboard heb ik nodig?

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    bodyboarder.nl Forum Index -> Hardware Printable Version
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Berichten
jeroen
Sponger
Sponger

Status: Offline

BerichtGeplaatst: Wo Aug 29, 2007 2:13 pm    Onderwerp: wat voor bodyboard heb ik nodig? Reageer met qoute Scroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

hallo ik ben jeroen en ik wil graag een bodyboard gaan kopen. dat wordt mijn eerste echt goed bodyboard. ik wel een stuk of 3 van die bart smit bodyboards gebroken, maar ik zoek nu een goed board.

ik zoek een bord wat vooral snel is maar wat ook redelijk kan sturen en een paar trucjes kan doen. ik wil het board vooral in nederland gebruiken en dan in scheveningen. maar als ik een keer naar het buitenland ga wil ik daarvoor niet een ander board kopen. ik denk dat ik een 42 inch nodig heb.ik moet het board zelf betalen(ben pas 15) dus heb ik niet heel veel geld. wat zopu een goed board voor mij kunnen zijn? ik heb denk ik ook flippers nodig heb. en natuurlijk een leash en fin savers. maar heb ik in hetr begin ook al een wetsuit nodig of kan ik die ook over een half jaartje kopen?

ik ga volgende zomer waarschijnlijk naar amerika, kan ik hem dan misschien beter daar kopen? maar is de kans dan groot dat hij in het vliegtuig beschadigd?

ik hoop dat jullie mij wat meer informatie kunnen geven.

Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht
friesz
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Wo Aug 29, 2007 2:35 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

kijk eens op www.surffood.nl goede boards voor een goede prijs, al is USA ook een goede optie maar zorg wel voor een goede bescherming voor in het vliegtuig.
Naar boven
mocca
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Wo Aug 29, 2007 5:33 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

het ligt eraan hoeveel je voor een board wilt uitgeven. Maar een board die wat langer meegaat kost toch al snel 100 euro. Maar dan heb je wel een board waarop je kan beginnen, en als je gevorderd wordt het ook nog een hele tijd kan doen.

En inderdaad www.surffood.nl heeft goede boards voor beginners.

En Amerika, tja met de dollar koers is zo'n beetje alles daar goedkoop.

Maar een wetsuit heb je vanaf nu tooch alwel nodig. Maar ligt ook weeraan hoe duur. Als je toich in de winter niet het water ingaat, kan je met een dunner (dus iets goedkoper) pak doen. Maar ook daarvoor moet je even langs een surfshop voor het juiste advies.

Maar welkom

jeroen
Sponger
Sponger

BerichtGeplaatst: Wo Aug 29, 2007 8:08 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

alvast bedankt voor de tips.

dan ga ik maar eens sparen voor een board en een wetsuit en flippers en de rest. maar hoeveel zo het dan ongeveer gaan kosten met een wat dikker wetsuit erbij?

alvast bedankt jeroen

Naar boven
dannybb
Moderator
Moderator

BerichtGeplaatst: Do Aug 30, 2007 11:39 am    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Als je egt die-hard in de winter wil boarden zal ik tog wel zorgen voor een 5/3 , 5/4 wetsuit en de goedkopere versies kosten al zeker rond de 200 euro.. maar dan ben je nog niet klaar , je hebt ook nog schoentjes , handschoentjes en een cap nodig en dat bij elkaar ben je dan denk ik ook nog is 100 euro kwijt..

flippers zitten meestel zo tussen de 30 - 70 euro

en dan moet je nog een board..

succes met sparen.. Wink

Tynuz
Site Admin
Site Admin

BerichtGeplaatst: Do Aug 30, 2007 9:12 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

ik weet niet welke maat je hebt maar ik heb nog n paar flippers te koop

maat: M (schoenmaat 42 ofzo )

merk: Rappid fins

voor 15 euro mag je ze hebben

ik woon in Scheveningen
bel me maar ff 06-41388993

Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Verstuur Email Bekijk de homepage MSN Messenger
Romano
Newbie
Newbie

BerichtGeplaatst: Vr Sep 07, 2007 10:48 am    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Ik zou is kijken op deze webpage van deze engelse shop http://www.bodyboardhq.co.uk/index1.htm
goedkope complete setjes en goede afhandeling

Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Bekijk de homepage
friesz
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Vr Sep 21, 2007 8:42 am    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

net met chrisjuh mijn nieuwe board besteld: http://www.ebodyboarding.com/bodyboard/Mike-Stewart-Bodyboards/Mike-Stewart-MS-7-2005-42-25-B odyboard

In de kleur black deck, red rails, white bottom

dus ben benieuwd..!!!!!!!!!!!!!!!!!

Laatst aangepast door friesz op Vr Sep 21, 2007 8:51 am, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
dannybb
Moderator
Moderator

BerichtGeplaatst: Vr Sep 21, 2007 8:51 am    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

friesz schreef:
net met chrisjuh mijn nieuwe board besteld: http://www.ebodyboarding.com/bodyboard/Mike-Stewart-Bodyboards/Mike-Stewart-MS-7-2005-42-25-B odyboard

dus ben benieuwd..!!!!!!!!!!!!!!!!!

goede keus !

Ik vind de mike stewart boards egt de beste boards,

heb zelf de MS-8 en hij heeft al veel meegemaakt en veel doorstaan Smile

Chrisjuh
Lidder
Lidder

BerichtGeplaatst: Vr Sep 21, 2007 9:59 am    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

heb zelf net een custom x izm 41.5" besteld
Naar boven
Chrisjuh
Lidder
Lidder

BerichtGeplaatst: Vr Sep 21, 2007 10:04 am    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Romano schreef:
Ik zou is kijken op deze webpage van deze engelse shop http://www.bodyboardhq.co.uk/index1.htm
goedkope complete setjes en goede afhandeling

Beetje dure shop.
In amerika is het veel goedkoper. De dollar is koers is laag.

Naar boven
Lau
Lidder
Lidder

BerichtGeplaatst: Vr Sep 21, 2007 5:31 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Chrisjuh schreef:
heb zelf net een custom x izm 41.5" besteld

Mooi boardje!

Zit zelf ook te kijken voor een nieuw board bij ebodyboarding.com
Weet alleen nog niet zeker of ik voor de nieuwe Science MS3 44" of voor de No6. Goliathe Icon.

Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Verstuur Email Bekijk de homepage MSN Messenger
arubart
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Vr Sep 21, 2007 5:46 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Hey crishjuh,

Ik heb de Custom X IZM 42,25
Ik vidn het een heerlijk boardje en die grip bij de nose is ook wel fijn.
Ik moet eigenlijk een kleinere hebben want ik crush zo nu en dan nog eens mijn ballen door die battail.
maar voor mij word het eigenlijk tijd voor een nieuwe, hij heeft al heel wat doorstaan hier. IK kom 13 okt. naar nederland en moet dan weer het koude water in want ik ben echt te verslaafd.

Ciao

Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
Chrisjuh
Lidder
Lidder

BerichtGeplaatst: Za Sep 22, 2007 11:46 am    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Okey beter.
En hoe is ie in holle golven?

Naar boven
arubart
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Ma Sep 24, 2007 5:47 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige bericht

Hij is redelijk snel en ik leer hem steeds beter kennen en zo nu en dan kan ik er wat tricks mee pullen, maar hij is net iets te groot voor hier denk ik. Heb wel een hele makkelijke take-off maar ik kan er nog geen snelle manouvre's mee maken, maar misschien dat het ook aan mij ligt.

Maar ikkom steeds vaker het barreltje uit, en ik pull steeds vaker een rollo, dus wie weet doe ik het nog aardig.

in 3 weekjes ben ik in NL en dan is het misschien wel makkelijk die maat.

Ciao

Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    bodyboarder.nl Forum Index -> Hardware Printable Version Alle tijden zijn GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: