Status: Offline
Geplaatst: Ma Aug 21, 2006 7:08 pm Onderwerp:
Die achter ruit heb je toch niet nodig, gewoon PEDDEL TO THE METAL en dan voor je blijven kijken.
Ja dat ben ik die op de snelweg achter je zit te bummper kleven en met z'n koplampen knipperd.
Maar er zitten nog meer voordelen aan om stickers op je auto te plakken bv: roestplekken verbergen, goeie zonwering, je krijgt altijd voorang, je gaat er sneller van ,en je auto wordt meteen een stuk meer waard bij verkoop. Als die stickers er zijn koop ik er meteen een stuk of 100 en plak ze meteen op elke rolator, scootmobiel die ik tegen kom haaha
Geplaatst: Di Aug 22, 2006 2:30 pm Onderwerp:
contests, session met fotograaf regelen op sicke dagen (voor mij is bb altijd prioritieit), zodat we veel footage kunnnen krijgen, met sicke footage kunnen we mensen vertellen dat het wel heel goed mogelijk is om in nl te bbden.
missccien een idee voor next summer,
bboard demo houden, met gratis bbq, tv met bb films, gratis intro lessen. geschiedenis en thoerie over bb.
over footage maken,
ga ik wel een nieuw topic voor maken
Geregistreerd op: Mar 01, 2006 Berichten: 1073 Woonplaats: Scheveningen
Geplaatst: Di Aug 22, 2006 6:43 pm Onderwerp:
BB-BOY schreef:
mail is verstuurd nu maar afwachten
ik ben bang dat in het geval van de DBC de meeste aandacht naar de stand ups zal uitgaan.
kunnen we het niet beter tijdens een volgende meeting doen zodat we de volle aandacht krijgen?
maar ik ben wel benieuwd naar hun reactie
____________ Only for thoose who know how to kick!
Tynuz webmaster
Geplaatst: Do Aug 24, 2006 6:17 pm Onderwerp:
Heren,
de enige manier om bb te promoten is om het te doen onder goede omstandigheden.
en niet in halve meter, heuphoogte. dan ziet het er alleen wack uit.
Wij moeten een team samen stellen van nederlands beste rijders, fotograaf en filmer.
Deze elite team moet altijd klaar zijn het water in te gaan, ongeacht; werk, school, huwelijken, naakte topmodellen en weer.
24/7 moet deze delta force klaar zijn.
heren,
wij boarden op de noordzee, waar goede swells maar een hele kleine window hebben. Ze zijn er, we hebben ze allemaal wel eens geboard. Maar dat weet de publiek niet.
als wij ons zelf met fotos van 1 meter blown out modderzee blijven promoten; komen we nergens.
Ik stel voor, om gedocumenteerd ONZE vaderlandse kust met de beste rijders onder de hoogst en cleanst mogelijke omstandigeheden,... kapot te rippen.
I'm In, which others are?
time to seperate the men from the girls
Geregistreerd op: Mar 01, 2006 Berichten: 1073 Woonplaats: Scheveningen
Geplaatst: Do Aug 24, 2006 6:48 pm Onderwerp:
Roger that!
goed plan
Lijkt me wel wat, ik oe mee aangezien ik volgende week naar Rotterdam ga verhuizen kan ik nu eindelijk snel naar de kust als er goede golven staan.
gelukkig komt de herfst met de bijbehorende stormen er weer aan en ik las gister in de krant dat ze verwachten dat die dit jaar heel vroeg komen, yeah
mischien iets voor een nieuw topic, ga jij het coordineren Pascha?
alpha team out
____________ Only for thoose who know how to kick!
Tynuz webmaster
Geplaatst: Do Aug 24, 2006 7:38 pm Onderwerp:
zou heel graag meedoen , in de weekenden word het geen probleem en doordeweeks ook niet want dan vraag ik gewoon vrij. Dus als ik goed genoeg ben doe ik mee
Geregistreerd op: May 25, 2006 Berichten: 440 Woonplaats: Beek en Donk
Geplaatst: Do Aug 24, 2006 9:47 pm Onderwerp:
Ja, klinkt zeer goed.
1 Ik ben zeker niet een van de betere boarders ( who cares )
2 Ik wil in oktober terug naar Aruba !!!
3 Ik heb komend weekend iig de camcorder bij !! ( nu alleen nog een firewire kaart nodig om ze op de pc te zetten !!! )
Ciao ~!
____________ Enjoy the ride but don´t close your eyes.
You´re heading for a big suprise......
Geplaatst: Vr Aug 25, 2006 10:20 am Onderwerp:
lidder team ONE,
new topic has been placed....
ik weet pascal, maar heb nu een nieuwe supersonise alarmclock die met middel van draadjes electric schokken aan je geeft, niet veel hoor. beetje het zelfde als shrikdraad
Alle tijden zijn GMT + 2 uur Ga naar Pagina Vorige1, 2, 3
Pagina 3 van 3
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls Je kan geen bestanden bijvoegen in dit forum Je kan geen bestanden downloaden in dit forum