Bodyboarder.nl online bodyboard community

Inloggen or Registreer
 Navigation
Main
 Startpagina
Algemeen
 Contact
 Mailing List
 Vertel verder
Community
 Agenda
 Crew
 Downloads
 Forum
 Gallery
 Links
 Shout Box
 Supporters
 Surveys
Leden
 Account
Informatie
 INFO
 Resources
 TechGFX
 PortedMods
 conrads-berlin

Google Ads
 Album

Meeting 13 Texel 27 en 28 januari 2007
 Total Hits
We ontvingen
51969756
paginabezoeken sinds 1 maart 2006
Bodyboarder.nl online bodyboard community: Forums

bodyboarder.nl :: Bekijk Onderwerp - Promotie van de site en BBing in het algemeen
bodyboarder.nl Forum Index

Arcade  •  Attachments  •  Buddy List  •  Ranks  •  Rules  •  Smilies List  •  Statistics  •  Staff

Promotie van de site en BBing in het algemeen
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    bodyboarder.nl Forum Index -> Algemeen Printable Version
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Berichten
Pascal
Spammer
Spammer

Status: Offline

BerichtGeplaatst: Ma Aug 21, 2006 7:08 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Scroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Die achter ruit heb je toch niet nodig, gewoon PEDDEL TO THE METAL en dan voor je blijven kijken. Laughing

Ja dat ben ik die op de snelweg achter je zit te bummper kleven en met z'n koplampen knipperd. Laughing

Maar er zitten nog meer voordelen aan om stickers op je auto te plakken bv: roestplekken verbergen, goeie zonwering, je krijgt altijd voorang, je gaat er sneller van ,en je auto wordt meteen een stuk meer waard bij verkoop. Als die stickers er zijn koop ik er meteen een stuk of 100 en plak ze meteen op elke rolator, scootmobiel die ik tegen kom haaha

Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Verstuur Email Bekijk de homepage
Pascha
Lidder
Lidder

BerichtGeplaatst: Di Aug 22, 2006 2:30 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

contests, session met fotograaf regelen op sicke dagen (voor mij is bb altijd prioritieit), zodat we veel footage kunnnen krijgen, met sicke footage kunnen we mensen vertellen dat het wel heel goed mogelijk is om in nl te bbden.

missccien een idee voor next summer,
bboard demo houden, met gratis bbq, tv met bb films, gratis intro lessen. geschiedenis en thoerie over bb.

over footage maken,
ga ik wel een nieuw topic voor maken

Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Verstuur Email
Jordy
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Di Aug 22, 2006 3:43 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

die contest hadden we het idd ook over in ene andere topic...

enkel om zoiets te organiseren heb je een vergunning nodig.
pascal weet hier meer over heeft zich er wat mee rin verdiept dan ik Wink

arubart
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Di Aug 22, 2006 5:42 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Een vergunning ....:O

Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
Tynuz
Site Admin
Site Admin

BerichtGeplaatst: Di Aug 22, 2006 6:43 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

BB-BOY schreef:
mail is verstuurd nu maar afwachten Razz

ik ben bang dat in het geval van de DBC de meeste aandacht naar de stand ups zal uitgaan.
kunnen we het niet beter tijdens een volgende meeting doen zodat we de volle aandacht krijgen?
maar ik ben wel benieuwd naar hun reactie

Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Verstuur Email Bekijk de homepage MSN Messenger
Jordy
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Di Aug 22, 2006 9:02 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

als ze deze keer niet komen, sturen we gewoon een mail voor tijdens de volgende meeting:P

Pascha
Lidder
Lidder

BerichtGeplaatst: Do Aug 24, 2006 6:17 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Heren,
de enige manier om bb te promoten is om het te doen onder goede omstandigheden.
en niet in halve meter, heuphoogte. dan ziet het er alleen wack uit.

Wij moeten een team samen stellen van nederlands beste rijders, fotograaf en filmer.
Deze elite team moet altijd klaar zijn het water in te gaan, ongeacht; werk, school, huwelijken, naakte topmodellen en weer.

24/7 moet deze delta force klaar zijn.

heren,
wij boarden op de noordzee, waar goede swells maar een hele kleine window hebben. Ze zijn er, we hebben ze allemaal wel eens geboard. Maar dat weet de publiek niet.
als wij ons zelf met fotos van 1 meter blown out modderzee blijven promoten; komen we nergens.

Ik stel voor, om gedocumenteerd ONZE vaderlandse kust met de beste rijders onder de hoogst en cleanst mogelijke omstandigeheden,... kapot te rippen.

I'm In, which others are?
time to seperate the men from the girls

OPERATION GREYHOUND
has commenced

Naar boven
Tynuz
Site Admin
Site Admin

BerichtGeplaatst: Do Aug 24, 2006 6:48 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Roger that!

goed plan Cool
Lijkt me wel wat, ik oe mee aangezien ik volgende week naar Rotterdam ga verhuizen kan ik nu eindelijk snel naar de kust als er goede golven staan.
gelukkig komt de herfst met de bijbehorende stormen er weer aan en ik las gister in de krant dat ze verwachten dat die dit jaar heel vroeg komen, yeah

mischien iets voor een nieuw topic, ga jij het coordineren Pascha?

alpha team out

Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Verstuur Email Bekijk de homepage MSN Messenger
dannybb
Moderator
Moderator

BerichtGeplaatst: Do Aug 24, 2006 7:38 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

zou heel graag meedoen , in de weekenden word het geen probleem en doordeweeks ook niet want dan vraag ik gewoon vrij. Dus als ik goed genoeg ben doe ik mee Twisted Evil

Over & Out

arubart
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Do Aug 24, 2006 9:47 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Ja, klinkt zeer goed.

1 Ik ben zeker niet een van de betere boarders ( who cares )
2 Ik wil in oktober terug naar Aruba !!!
3 Ik heb komend weekend iig de camcorder bij Very Happy !! ( nu alleen nog een firewire kaart nodig om ze op de pc te zetten !!! )

Ciao ~!

Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
Pascal
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Do Aug 24, 2006 9:59 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

Deze elite team moet altijd klaar zijn het water in te gaan, ongeacht; werk, school, huwelijken, naakte topmodellen en weer

Wil daar nog iets aan toe voegen : OP TIJD JE BED UIT KOMEN... Laughing Laughing

Naar boven
Bekijk gebruikers profile Stuur privé bericht Verstuur Email Bekijk de homepage
Hans_73
Spammer
Spammer

BerichtGeplaatst: Do Aug 24, 2006 10:30 pm    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige berichtScroll naar beneden naar volgend berichtGa naar laatste bericht van deze pagina

@ Tynuz,

Naar Rotterdam verhuizen Question
Daar wil ik dit weekend ff meer over horen.....
Dan zal je zeker wat vaker in het water liggen Smile Smile

Pascha
Lidder
Lidder

BerichtGeplaatst: Vr Aug 25, 2006 10:20 am    Onderwerp: Reageer met qoute Ga naar de bovenkantScroll naar boven naar vorige bericht

lidder team ONE,
new topic has been placed....

ik weet pascal, maar heb nu een nieuwe supersonise alarmclock die met middel van draadjes electric schokken aan je geeft, niet veel hoor. beetje het zelfde als shrikdraad Wink

Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    bodyboarder.nl Forum Index -> Algemeen Printable Version Alle tijden zijn GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3
Pagina 3 van 3

Ga naar: